Brona: Promocja sektora kosmicznego ważna dla całej gospodarki [Defence24 TV]

17 września 2018, 09:13

"W Polsce istnieje kilka mediów, które koncentrują się na kosmosie. Space24 jest jednym z nich, jest jednym z wiodących tego typu portali, czy źródeł informacji dla szerszego grona odbiorców. Stąd Polska Agencja Kosmiczna chciałaby wykorzystać współpracę z portalem Space24 do promocji swojego działania, ale również do skoordynowania promocji całego sektora kosmicznego" - mówił podczas MSPO w Kielcach dr hab. Grzegorz Brona, prezes Polskiej Agencji Kosmicznej, zaraz po podpisaniu porozumienia o współpracy z portalem Space24.pl.

Portale typu Space24 powinny w znacznej części być kierowane do młodych ludzi, którzy rozpoczynają swoją karierę w branży kosmicznej, czy też myślą o rozpoczęciu tej kariery. W związku z tym, znaczna część artykułów, które będą się pojawiać na portalu i będą powstawać we współpracy z Polską Agencją Kosmiczną będzie właśnie kierowana do młodych ludzi, żeby pokazać im, jakie tak naprawdę istnieją możliwości po włączeniu się do tego świata, jakim jest świat sektora kosmicznego.

dr hab. Grzegorz Brona, prezes Polskiej Agencji Kosmicznej

Społeczeństwo, szczególnie w Polsce, wciąż jeszcze podchodzi do kosmosu w bardzo ostrożny sposób, do działalności w obszarze kosmicznym. To się musi zmienić, dlatego, że przemysł kosmiczny (...) dostarcza olbrzymich zwrotów do gospodarki. Mówi się, że jedna złotówka zainwestowana w ten sektor wraca w różnych dziedzinach gospodarki pomnożona siedmiokrotnie. W związku z tym współpraca z portalem Space24 i promocja nie tylko samego sektora kosmicznego, ale oddziaływania tego sektora na całość gospodarki polskiej, jest jak najbardziej istotna, po to, żeby społeczeństwo widziało, że pieniądze zainwestowane w sektor kosmiczny rzeczywiście (...) przynoszą zwrot.

dr hab. Grzegorz Brona, prezes Polskiej Agencji Kosmicznej
KomentarzeLiczba komentarzy: 0
No results found.